Wie is PR expert Jennifer Delano?

Jennifer Delano is gespecialiseerd in PR & Communicatie. Voor de verdere verdieping van haar praktijkervaring studeerde ze in versnelde vorm Communicatie Management aan de HvA. Hiernaast volgde ze diverse uitgebreide cursussen op het gebied van Internet Marketing en in de brede zin van communicatie (zoals NLP en Gebarentaal.) Ze is een van de eerste Nederlandse Twitteraars en twitterde een kleine 20.000 volgers aan haar vast. Driemaal opgenomen in de lijst van de 400 meest succesvolle vrouwen van Nederland, de Viva400. Won dé JCI Internet Award met haar PR en social media aanpak.

Eerder deed zij PR & communicatiewerk voor onder andere: Junior Chamber International – CCCP – CU2 – Rookie Report – Diamantfabriek – DX Exchange – ECABO – Heilig Bootje – IDDS – Stichting Ben Joppe – JCI Amsterdam International – Kvik – LCC projecten – MasterPeace – ROC Flevoland – Rode Kruis Live – MTV – Sail 2010 – Smart&Sexy – Voedingscentrum – Twedding – Verbond van Verzekeraars – TalentsMedia – Dutch City Life- Pride Photo Award- Alterego Marketing – X Noir – Amsterdams Turkish Filmfestival – Giro 555 – Making it happen now – Livera.

Haar visie is dat heel veel mensen een fantastisch product of bedrijf hebben, maar het lastig vinden om te uiten. Dat vind zij zonde. Dan is er zoiets moois en dan durft iemand er niet over te vertellen? Of dan doet iemand zulke fantastische dingen, maar de website ziet er niet uit? Dat kan echt niet. Bij een goed product of dienst hoort een positief promotioneel verhaal en iemand die op dagelijkse basis dit deelt aan iedereen die het wil horen!

Haar missie is om 100.000 bedrijven te helpen met het positief promotioneel uiten van zichzelf in 5 jaar. Daarvoor heeft ze PRGoeroe opgericht.

Waar staat ze voor?
Ik  sta ervoor om te zorgen dat je meer nieuws kan maken, hierdoor meer hits krijgt, in kranten, radio/televisie komt en niet te vergeten zorg ik ook dat je meer verkoop van je product en diensten genereert.

Ze is eigenaar en oprichter van Delano PR/PRGoeroe en ILoveCrisis lover.

Waar word ze blij van?
Veel mensen hebben geweldige ideeën, maar uiten dit niet altijd. Waar ik blij van word is als deze geweldige ideeën uitgewerkt worden tot fantastisch plan en dan ook werkelijk worden uitgevoerd! Niets is zo mooi als een kloppend concept.

Wat heeft ze geleerd?
Marketing, hoe je dingen op de markt zet en juist niet op de markt zet. Hoe je een persbericht volledig verknalt, hoe je hem op het foute moment instuurt.. eigenlijk alles waardoor ik weet hoe je PR wel aan hoort te pakken!

Maatwerk is de sleutel tot succes.

Waar ben ik trots op?
Ik ben (onder andere) trots op mijn PR-werk voor Smart&Sexy. Op 22 April 2010 werd het Amsterdamse Koningsplein getransformeerd tot een toneel voor een bijzondere happening ruim 75 vrouwen vierde Rokjesdag. Een aantal weken hiervoor werd ik gebeld met de vraag de pers te verzorgen voor een happening met dansende vrouwen. Ik stelde voor deze op rokjesdag te organiseren ter ere van Martin Bril. Vervolgens contacteerde ik van te voren, tijdens de actie en hierna de pers. Ook zorgde ik voor gedegen beeld- en videomateriaal en stuurde deze richting diverse kranten. Daarnaast zette ik de publicaties op een rij voor Smart&Sexy en supporte zij de social media buzz. De combinatie van de flashmob en het gekoppelde nieuws hieraan werd het breed gepubliceerd. Volkskrant publiceerde een grote foto op de voorkant net als de Sp!ts, Metro, diverse andere bladen en websites.

Waar ben ik goed in?
Creatief denken, flexibel werken werken en doelgericht aan de gang zijn.

Specialismen
Social Media PR, Promotion, Strategy, PR Stunts, en Communication.

Jennifer Delano groep

Laatste persberichten:
Jennifer Delano bij KRO’s Recht Uit Het Hart
Eerste autobiografisch dagboek van een gepest kind uitgebracht
Boek release ‘501 Redenen Om Hem Te Dumpen’

 Fotograaf profielfoto Jennifer: Richard Terborg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *